TIP#480: Nejpoužívanější software pro správu sociálních sítí

Nejvíce populární software pro správu sociálních sítí? Podle Future of Social Marketing od SocialFresh je to Hootsuite (44 %), Buffer (14.1 %), Sprout Social (12. 5%), Tweetdeck (8.8 %), Simply Measured (7.7 %), Sprinklr (4.5 %), Salesforce (4.5 %), Hubspot (4.2 %), Iconosquare (4.2 %) a Sysomos (2,9 %). Některé je použitelné zadarmo, jiné placené (nebo alespoň freemium) a pokud jste ještě nezkoušeli, tak je možná čas si je projít.

2016-04-23 16_38_07-Future of Social Marketing FREE Report-SocialFresh.pdf - Dropbox.png

Hootsuite nemá na @365tipů žádné speciální pokrytí, ale je dobré vědět, že jde o software pro kompletní správu více profilů na více sociálních sítích. Do podobné kategorie patří ale například i čeká Zoomsphere.

Z výše uvedených ještě Salesforce a Tweetdeck (ale ten už umí spravovat jenom více účtů na Twitteru, viz Twitter na webu víc účtů neumožní. V mobilu nebo v Tweetdecku ano). Osobně z této kategorie používám Zoomsphere a Tweetdeck.

TIP: Pokud byste hledali software pro péči o zákazníky na sociálních sítích, tak mrkněte do Jaké pomůcky pro péči o zákazníky (customer care) na sociálních sítích?

Buffer je poměrně dost zásadní pomocník tam, kde chcete plánovat příspěvky, automaticky zveřejňovat na více sociálních sítí najednou. Více informací najdete v Buffer oceníte v okamžiku, kdy chcete plánovat věci na sociálních sítích dopředu. Osobně ho používám a placení si plné verze považuji za jedno z nejlepších rozhodnutí posledních dvou let.

Sprout Social můžete na @365tipů potkat v Jak zjistím, co se z mého webu nejvíce sdílí? a Přes třicet užitečných služeb pro uživatele Twitteru a jde o další platformu pro kompletní správu sociálních médií.

2016-04-23 17_05_57-Free Facebook Content Analysis _ Simply Measured.png

Simply Measured se objevilo v tipu Jak se dozvědět více o tom jak funguje účet na Instagramu, nějaké ty analytické nástroje a jak název napovídá, jde hlavně o velmi dobré nástroje pro měření a analýzu vašich sociálních sítí. Některé z nich jsou použitelné zdarma, takže pokud ještě nemáte v oblíbených, napravte to. Osobně čas od času používám pro různé jednorázové účely.

Sprinklr z jejich webu moc nepochopíte, ale můžete to chápat jako další komplexní software pro sociální/internetový marketing. Nakonec i Salesforce v žebříčku uvedené je něco takového (a patřičně nákladného). Hubspot je na tom podobně, software pro CRM, prodej, marketing, SEO či sociální sítě Ani s jedním nemám osobně žádné zkušenosti.

825-2015-10-09 06_55_00-Iconosquare – Instagram webviewer

Iconosquare můžete na @365tipů potkat v Instagram můžete spravovat i z webu. Ne vše, ale dost toho jde či Jak se dozvědět více o tom jak funguje účet na Instagramu, nějaké ty analytické nástroje protože jde o nástroj pro Instagram. A nutno dodat, že velmi dobrý a užitečný nástroj, byť pro plné využití je potřeba platit (ale není nijak drahý). Osobně používám.

Sysomos vypadá na platformu co analyzuje, sleduje a řeší sociální sítě, nikoliv jako software pro správu, ale hlavně z analytického pohledu. Jak už to tak bývá, pochopit o co se jedná je z webu dost nemožné. A protože jde o placené řešení, žádné osobní zkušenosti nejsou.

Co si z výše uvedeného odnést? Že nic nezkazíte, pokud se zamyslíte nad tím jak využít Hootsuite (a já bych řekl i Zoomsphere), Tweetdeck, Buffer a Iconosquare.

TIP: Jak automaticky dostávat obsah na firemní Stránku na Google+ vám ukáže jak dobré je umět propojit funkčnost více pomůcek

Máte vlastní oblíbené software pro správu sociálních sítí? Dejte vědět.